dimarts, 29 de desembre del 2009

Conferència Cibernarium

Per desgràcia no vaig poder assistir a la conferència que van donar José Manuel Tornero i Santiago Tejedor ja que vaig estar de baixa a causa de la grip. Tot i això he investigat sobre el cibernarium i he preguntat als meus companys per tal de saber que van aprendre en aquella conferència.

Primer vaig voler saber què és el cibernarium. Es pot considerar un espai on s’investiga i es treballa per a la millora de les noves tecnologies i el seu avanç. Molta gent forma part d’aquest espai on la participació és sempre benvinguda.

A continuació van explicar el concepte de web 2.0. Tal i com hem comentat a classe, es tracta d’una nova forma de l’ús d’internet on l’influència dels receptors és molt més elevada ja que també actuen com a emissors de la informació. Per tant la web 2.0 té una aportació molt important per a l’educació i l’aprenentatge.

Com a valoració final, crec que m’hagués estat molt útil poder assistir-hi ja que podria sentir com d’útil és per a un mestre els coneixements de les noves tecnologies aplicades als diferents àmbits. Agraeixo també a tots els companys que m’han deixat els seus apunts.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada